Opgaveformulier 2011-2012

Let op: opent in een nieuw venster AfdrukkenE-mailadres

Het seizoen 2010-2011 nadert zijn einde, op 3 april worden de laatste wedstrijden geschoten in de competitie en op 10 april zijn er nog evt. beslissingswedstrijden. Dan begint voor mij de voorbereiding voor het nieuwe seizoen.

 

Aan het einde van de competitie zal iedere secretaris de opgaveformulieren van het seizoen 2011-2012 ontvangen. Hierop kan de nieuwe teamindeling worden ingevuld en wijzigingen in de ledenadministratie worden aangegeven. Uiteindelijk wil ik het boekje wil ik graag half juli gedrukt hebben.

 

Voor het invoeren van de gegevens, indelen van de competitie en het drukken van het boekje heb ik twee maand nodig want dit werk kost tijd door invoeren, in elkaar zetten van de competitie, tussencontrole, eindcontrole, aanleveren bij de drukker en wederom controle van de proefdruk. Overigens zal de competitie ongeveer half juni al op de site verschijnen.

 

Daarom wil ik de opgaveformulieren uiterlijk 8 mei 2011 weer retour hebben.

 

Na deze datum tot aan half juni zijn er overigens nog wel wijzigingen mogelijk zoals adreswijzigingen, nieuwe leden, enzovoort. Die worden dan nog meegenomen in het boekje. Wijzigingen die daarna komen zullen worden verzameld en aan het begin van het nieuwe seizoen worden verspreid via de secretariaten en zal worden vermeld op website.

 

Er kan pas begonnen worden met het indelen van de nieuwe competitie als alle verenigingen de opgaveformulier retour hebben gestuurd omdat ik moet weten hoeveel teams er meedoen en dan kan ik ook het teamgemiddelde bepalen.

 

Omdat vaak de nieuwe teamindeling moet worden besproken op een ledenvergadering wil ik de verenigingen daarom vragen om bij het plannen van deze vergadering rekening te houden met de bovenstaande datum.

 

Ik hoop dat iedereen hieraan kan voldoen. Overigens ging het vorig jaar ook zeer goed dus ik verwacht dat dit jaar weer net zo gaat. Alvast bedankt voor de medewerking.